جمعه , ۲۹ دی ۱۴۰۲
خانه >> وبلاگ آموزش سئو سایت >> رپورتاژ آگهی تا چه میزان بر سئو سایت اثر گذار است ؟

رپورتاژ آگهی تا چه میزان بر سئو سایت اثر گذار است ؟

آگهیرپورتاژ اگهی در واقع نوعی از آگهی است که به عنوان یک گزارش در سایت های دیگر ارائه میشود و بعضی اوقات تا مدت زمان نا محدود در یک سایت قرار دارد اما بعضی مواقع دیگر دارای محدودیت زمانی است و با پرداخت هزینه ای میتوانید رپورتاژ خود را تمدید کنید.

برای سایت هایی که رقابت بالایی به یکدیگر دارند وجود رپورتاز الزامی است زیرا هرچقدر که شما سایت قوی از نظر تعداد مقالات و بک لینک ها داشته باشید اما به دلیل اینکه رپورتاژ تاثیر چند برابری در سئو سایت میگذارد و  رقبا از این آگهی ها چندین بار استفاده کرده اند شما نیز مجبور به استفاده هستید

تاثیر رپورتاژ آگهی بر سئو سایت

همانطور که برای گرفتن بک لینک به شما پیشنهاد میکنیم که از سایتهای با اعتبار بالا آنها را دریافت کنید ، رپورتاژ نیز همین گونه است به دلیل اعتبار بالایی که دارد میتواند رتبه سایت را جا به جا کنید خصوصا اگر نزدیک به صفحه اول گوگل هستید این کار الزامی است. . یعنی وقتی که تنها لازم است ۲۰ تا ۳۰ سایت رقیب را کنار بزنید تا در صدر قرار بگیرید باید از رپورتاژ استفاده کنید. استفاده از رپورتاژ برای زمانی که هنوز سایتتان در گوگل ایندکس نشده اصلا حرکت مناسبی نیست و حتی زمانی که در صفحات عقب تر گوگل هستید نیز نباید اینکار را انجام دهید. رپورتاژ تنها زمانی مناسب است که میخواهید یک جهش بلند در جایگاه خود داشته باشید مانند دونده ای که در لحظات آخر به طور ناگهانی از جایگاه چهارم به جایگاه اول برسد ، تنها وجود یک انگیزه و قدرت باعث جا به جایی او خواهد شد برای رپورتاژ آگهی نیز به همین صورت است .

بهتر است در چه سایت هایی رپورتاژ آگهی دهیم؟

معمولا رپورتاژ اگهی را  در سایت هایی که مربوط به زمینه سایت خودمان است بدهیم بهتر است زیرا بازدید بیشتری صورت میگیرد . اما آیا شما  حاضر به رپورتاژ اگهی رقیب خود در سایتتان هستید؟ قطعا جواب منفی است به دلیل اینکه اینکار دقیقا با خودکشی سایت خودتان برابری میکند

بنا براین در سایت های خبری معروفی که همه با آنها آشنایی داریم میتواند گزینه مناسبی باشد برای انتخاب سایت برای رپورتاژ بهتر است نکات زیر را مد نظر داشته باشید:

  • اعتبار دامنه سایت ( اعتبار بالای ۵۰ مناسب تر است)
  • میزان بازدید روزانه از سایت

همچنین میتوانید در سایت های دیگری که فقط کارشان رپورتاژ آگهی است این کار را انجام دهید. هزینه رپورتاژ ها نیز متفاوت است از قیمت های بسیار پایین تا قیمت های بالاتر را شامل میشود و  بستگی به نوع بسته ای که انتخاب میکنید و مدت زمان رپورتاژ آگهی شما متغییر خواهد بود.

نکاتی که باید هنگام رپورتاژ آگهی در نظر داشته باشید:

  • حتما نام برند و یا سایت خود را در آگهی لینک دار کنید
  • تعداد کلمات رپورتاژ به طور معمول بین ۷۰۰ تا ۱۲۰۰ کلمه میباشد
  • از کپی کردن مطالب خود در رپورتاژ ها خود داری کنید ، بهتر است محتوای جدید برای این کار در نظر بگیرید
  • حداکثر از ۵ لینک در رپورتاژ آگهی خود استفاده کنید ، هر چقدر تعداد بک لینک هایی که داده اید بیشتر باشد ارزش آنها کمتر میشود
  • در آگهی خود بهتر است صفحاتی از سایت را لینک بدهید که رقابت کمتری دارند و اینکار باعث رشد آن صفحه خواهد بود
  • از به کار برد کلمات متعدد برای لینک دهی پرهیز کنید ، فقط کلمه کلیدی که همیشه به آن لینک میداد را در اینجا لینک بدهید
  • در رپورتاژ نباید از لینک های نوفالو استفاده کنید بهتر است تمامی لینک هایی که قرار میدهید فالو باشند

در این قسمت آموزش سئو به صورت خلاصه و جمع بندی میتوان گفت تاثیری که رپورتاژ آگهی بر سایت شما میگذارد و میتواند در رتبه بندی سئو سایت موثر باشد هیچ کدام از تبلیغات این قدرت را ندارند ، اگر شما میلیونها بک لینک بگیرید در صورتی که رقابت بر سر کلمه کلیدی که انتخاب کرده اید بالا باشد هرگز نمیتوانید جایگاه اول را کسب کنید

تبلیغات اینترنتی ممکن است زمان کوتاهی برای شما اثر گذار باشند اما رپورتاژ تاثیری دائمی خواهد داشت

 

 

درباره ی تندیس نیک پیکران

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × سه =