سه شنبه , ۳ بهمن ۱۴۰۲
خانه >> وبلاگ آموزش سئو سایت >> سئو محلی چگونه میتواند در رتبه بندی سئو سایت موثر باشد؟

سئو محلی چگونه میتواند در رتبه بندی سئو سایت موثر باشد؟

سئو محلی (local seo) یا جستجوگرهای محلی یک روش فوق العاده موثر برای فروش آنلاین کسب و کار محلی شما است. این جستجوگرها کمک می کنند تا کسب و کار محصولات و خدمات خود را به مشتریان محلی در زمان دقیقی که به دنبال آن هستند به صورت آنلاین ارائه دهید. این کار از طریق روش های مختلفی به دست می آید، که برخی از آنها به شدت از آنچه که در استاندارد سئو محلی انجام می شود، متفاوت است و بعضی از آنها با استفاده از یک ابزار سئو محلی بسیار آسان است.

جستجوی محلی چیست؟

در این بخش از آموزش سئو ، اول بیایید نگاهی به تفاوت بین یک جستجوی اطلاعات استاندارد و آنچه که به عنوان یک جستجوی محلی شناخته می شود بیاندازیم .

برای این نوع از جستجو، که معمولا شامل یک مکان یا “نزدیک به من” (که حتی در صورت جستجوی با استفاده از نقشه های گوگل و یا اگر گوگل مکان شما را می داند و فرض بر این است که جستجو قصد محلی است) میباشد، موتورهای جستجو می دانند که کابر چه چیزی می خواهد مثلا پیشنهادات کسب و کار یا لیست ها بر اساس مکان را در اختیار کاربران قرار میدهد و به همین ترتیب دقیقا همان چیزی است که کاربران در صفحات نتایج موتور جستجو به دنبالش هستند

چگونه می توانم در جستجوی محلی رتبه خوبی داشته باشم؟

در حال حاضر شما می دانید سئو های محلی در مورد چه چیزهایی هستند،توصیه میکنیم خودتان را با سه عنصر اصلی رتبه بندی جستجوی محلی آشنا کنید:

نزدیک بودن: کسب و کار شما به جستجوگر چقدر نزدیک است؟

Relevance: چگونه محصولات و خدمات خود را به پرسش جستجو مرتبط کنید؟

Prominence: سایر مشتریان چه چیزی در مورد محصولات و خدمات شما می گویند؟

خدمات اصلی سئو محلی چیست؟

برای سئو محلی باید بسیار زیاد تلاش کرد زیرا همیشه در حال تغییر است. به همین دلیل است که بسیاری از آژانس های سئو و مشاوران در جستجوی سئو  به جای سئو ، متخصص هستند. قوانین بسیار متفاوت است و به هدف شما بستگی دارد. ما برخی از موارد کلیدی را که برای دستیابی  موفقیت درسئو محلی است را ارائه کرده ایم.

محلی سازی سایت

“محلی سازی” وب سایت شما به معنای نام شهر، منطقه یا منطقه شما به طور طبیعی در سراسر سایت شماست. برای کسب و کارهایی که دارای چندین مکان هستند، این کار میتواند ایجاد صفحات جداگانه یا محتوا برای مکانهای شخصی باشد. تاکتیک های دیگر شامل گرفتن رویدادهای محلی  و ارائه مقالات و اطلاعات مربوط به آنها در سایت می باشد.

ساختمان استناد

ویژگی های سایت خود را در سایت های استنادی و دایرکتوری های آنلاین کسب کنید. این نه تنها به مشتریان کمک می کند کسب و کار شما را پیدا کنند، بلکه نام شرکت، آدرس، شماره تلفن و آدرس وب سایت شما را در اختیار آنها قرار میدهد و رتبه بندی جستجو را بهبود می بخشد.

مدیریت بررسی ها و رتبه بندی ها

بررسی های صادقانه و واقعی، برای نشان دادن کیفیت خدمات خود و ارسال سیگنال به موتورهای جستجو که سایت و سرویس شما مورد اعتماد و مفید هستند، حیاتی هستند.

گرفتن کیفیت، لینک های مرتبط

لینکهای به طور طبیعی از وبسایت هایی که به خوبی شناخته شده هستند به موتورهای جستجو کمک میکنند سایت شما را به عنوان یک منبع قابل اطمینان اطلاعات شناسایی کرده و جنبه برجسته الگوریتم جستجوی محلی را افزایش دهد. پیوندهایی از روزنامه های محلی، وبلاگ نویسان و انجمن های کسب و کار، و همچنین نقل قول ها، می توانند به بهبود دید و بازدید سایت شما کمک کنند.

دلایل زیادی وجد دارد  برای اینکه خدمات محلی جستجوگرها می توانند به مشتریان جدید شما کمک کنند . مشتریان محلی برای پیدا کردن کسب و کارهای محلی روی دسکتاپ و موبایل به اینترنت میروند زمان کتاب چاپ شده به پایان رسیده است به این ترتیب است که تعداد بیشتری از مردم برای دسترسی به اطلاعات در مورد سئو محلی کسب و کار به اینترنت مراجعه میکنند. در اینجا چند آمار را مشاهده میکنیم:

۹۶٪ از صاحبان کامپیوتر انجام جستجوی محلی

۴۶٪ از همه جستجوهای گوگل محلی هستند

۶۴ درصد از مشتریان محلی از موتورهای جستجو و دایرکتوری ها به عنوان راه اصلی برای یافتن کسب و کارهای محلی استفاده می کنند

۵۰٪ از جستجوگران محلی تلفن همراه به دنبال اطلاعات کسب و کار (مانند آدرس شرکت یا شماره تلفن)

۷۸٪ از جستجوهای تلفن همراه محلی منجر به خرید آفلاین می شود

بازاریابی جستجو محلی بسیار هدفمند و به موقع است

دلیل اصلی افرادی که جستجوهای محلی انجام می دهند، یافتن یک کسب و کار است. دومین دلیل رایج برای یافتن یک محصول یا خدمات است. بسیاری از جستجوگران محلی به دنبال یک نام کسب و کار خاص هستند.سئو سایت به نتایج خوبی در سرمایه گذاری می انجامد بر خلاف تبلیغات سنتی (مثلا روزنامه های محلی، جزوات، پست مستقیم و غیره)، با جستجوگرهای محلی، قرار گرفتن در معرض کمی از دست رفته است. هنگامی که به آنها نیاز دارید، به مشتریان بالقوه می رسند – نه زمانی که آنها نمی کنند. این باعث می شود که سئو محلی کارآمد و مقرون به صرفه باشند. فقط ۲۰ درصد از بزرگسالان اخبار را از روزنامه های چاپی دریافت می کنند

رسانه های تبلیغاتی سنتی کاهش می یابد. در واقع، تعداد کمتر افراد روزنامه های محلی را می خوانند. آمار اخیر نشان می دهد برخی از روزنامه های محلی ۸۰ درصد از خوانندگان خود را در ۲۰ سال گذشته از دست داده اند. چرا؟ از آنجا که بیشتر مردم به اینترنت و اخبار محلی و اطلاعات مربوط به کسب و کارهای محلی تبدیل می شوند.

۸۵ درصد از مصرف کنندگان به توصیه های یک  شخص مورد اعتماد خرید آنلاین را بررسی می کنند. مشتریان محلی به اینترنت برای پیدا کردن اطلاعات در مورد کسب و کار شما متکی هستند . امروزه مردم به اینترنت دسترسی پیدا می کنند تا اطلاعات مربوط به همه نوع محصولات و خدمات را پیدا کنند، هر چند که از جستجوی سنتی استفاده می کنند .پیاده سازی انواع استراتژی های جستجوگرهای محلی برای کسب و کار شما می تواند به شما در نشان دادن نقشه اینترنت برای مشتریان آینده کمک کند!

کسب و کار خود را با استفاده از سئو محلی جستجو کنید این روند جستجوی محلی در حال حاضر قوی است و در آینده قوی تر و قابل توجه تر هستند، به ویژه با توجه به این که چقدر گوگل مایل است که تجربه جستجوی محلی را از وب سایت شما حفظ کند.  در حال حاضر زمان برای استفاده از خدمات سئو محلی و افزایش درآمد کسب و کار شما قبل از رقبا میتواند انجام گیرد. تمام کسب و کارهای محلی، از لوله کش ها و سازندگان  و حسابداران می توانند کسب و کار خود را بهبود بخشیده و پول بیشتری از طریق جستجوگرهای محلی کسب کنند

 

 

درباره ی تندیس نیک پیکران

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 17 =