شنبه , ۳۰ دی ۱۴۰۲
خانه >> وبلاگ آموزش سئو سایت >> روش های رتبه بندی سئو سایت-قسمت دوم

روش های رتبه بندی سئو سایت-قسمت دوم

در قسمت دوم رتبه بندی سئو سایت به موارد دیگری اشاره میکنم که در ابتدا  پیشنهاد من به شما این است که قسمت اول را به دقت مطالعه کنید ، سپس قسمت دوم را در ادامه مورد مطالعه قرار دهید. روش های رتبه بندی سئو سایت تنها به مواردی که در این دو مقاله اشاره کرددم محدود نمیشود اما سعی کردم مواردی که دارای اهمیت بیشتری هستند را  در این بخش از آموزش سئو برای شما بازگو کنم که با به کارگیری انها بتوانید رتبه سئو سایت خود را ارتقاء دهید

تاثیر اینفوگرافیک در رتبه بندی سئو سایت

شما نیاز به دو چیزدارید: طراحی عالی و محتوای عالی. هنگام ایجاد اینفوگرافیک مطالب را نادیده نگیرید. اطلاعات متنوع خود را حداقل با ۲۰۰۰ کلمه از محتوای با کیفیت بالا ترکیب کنید. این به این دلیل است که گوگل متن خود را در متن اینفوگرافیک خود نشان نمی دهد، بنابراین نوشتن محتوای طولانی قدرت بیشتری  به شما می دهد. آخرین ترفند در اینفوگرافیک این است آنها را حرکت دهید! از المان ها و تصویر های متحرک استفاده کنید

تاثیر برنامه تلفن همراه در رتبه بندی سئو سایت

ایجاد یک برنامه تلفن همراه می تواند کمک به سئو سایت شما کند هنگامی که افراد در جست وجوی کلمات کلیدی هستند، می توانند برنامه شما را پیدا کنند و این باعث ایجاد برخی از جستجوگرهای میشود به عنوان مثال، هنگامی که شما “ذخیره یک رستوران” را در گوگل جستجو میکنید، یک برنامه را در صفحه اول پیدا خواهید کرد: هنگامی که برنامه شما بر روی جستجوی گوگل  ظاهر می شود، به طور خودکار به یک منبع ارزشمند تبدیل می شود. همین عامل باعث بهبود رتبه بندی سئو سایت شما میگردد

تشویق به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

هر کسب و کار و وب سایت باید در رسانه های اجتماعی فعال باشد. تا بتواند در رتبه بندی سئو سایت موثر واقع شود اما آنچه به خوبی شناخته شده این است که شما می توانید رتبه بندی جستجوگرها خود را بهبود بخشید اگر مردم با پیوند به وب سایت شما  از طریق رسانه های اجتماعی  برسند باعث امتیاز سایت شما خواهد بود یکی از بهترین راه های این است که با استفاده از آیکون های به اشتراک گذاری اجتماعی ، در صفحه تماس با ما یا پایین هر صفحه این کار را انجام دهید شما همچنین باید لینک ها را در صفحات رسانه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید..

از کلمات کلیدی به اندازه استفاده کنید

کلمات کلیدی باید به طور طبیعی در جملات وجود داشته باشند.شما باید آنها را در برچسب های هدر خود و حتی در زیرنویس های تصویر قرار دهید. از کلمات کلیدی طولانی استفاده کنید

به عنوان مثال، کسی که احتمالا فقط برای کلمه “تلفن” به دنبال چیزی نیست که جستجو کند. اما آنها ممکن است عبارت “بهترین تلفن برای پیام کوتاه” را به عنوان یک جایگزین تایپ کنند.

اگر کلمات کلیدی  با جستجوی کاربر مطابقت کنند، وب سایت شما احتمال بیشتری را برای رتبه بندی بالاتر خواهد داشت.

هنگامی که  عناوین را برای موتورهای جستجو تنظیم میکنید  اولین چیزی که باید بدانید این است که شما فقط ۶۵ کاراکتر دارید تا عنوان خود را بنویسید. شما می توانید بزرگترین عنوان را بنویسید، اما اگر بیش از ۶۵ کاراکتر باشد، قطع خواهد شد. که اصلا این قطغ شدن در رتبه بندی سئو سایت مناسب نیست

توصیف بزرگ  از متا 

شرح متا عنصر بعدی است که شما باید بهینه سازی کنید. اگر کد منبع را مشاهده کنید، برچسب به صورت زیر است:

<META NAME = “توضیحات” CONTENT = “توضیحات آموزنده اینجا”>

اگر از افزونه WordPress مانند All-in-One SEO Pack استفاده می کنید، این فرم را در پایین ویرایشگر وبلاگ خود قرار می دهید: آنها را منحصر به فرد کنید – هر توصیف متا باید از شرح صفحات دیگر متفاوت باشد. آنها را کوتاه کنید – گوگل متادیتا را محدود به توصیف ۱۶۰ کاراکتر یا کمتر میکند در حالی که توصیف متا شاید در ظاهر اهمیتی نداشته باشد اما هنوز از دیدگاه رتبه بندی جستجوگرها اهمیت دارد پس نادیده نگیرید

اطلاعات تماس را به طور کامل ارائه کنید

آیا شما تا به حال تلاش برای پیدا کردن اطلاعات تماس یک کسب و کار داشته اید که به نتیجه ای نرسیده باشد؟ تمام اطلاعات تماس شما باید برای افرادی که در جستجوی آن هستند، واضح باشد  بدترین چیزی که ممکن است اتفاق بیفتد این است که مردم شروع به گزارش دادن به وبسایت شما  کنند، زیرا شما فراموش کرده اید شماره تلفن، آدرس ایمیل و مکان را درج کنید این کار سئو سایت شما را خرد می کند

 

 

درباره ی تندیس نیک پیکران

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 4 =