پنج شنبه , ۱۲ بهمن ۱۴۰۲
خانه >> وبلاگ آموزش سئو سایت >> سفارش سئو و بهینه سازی سایت

سفارش سئو و بهینه سازی سایت

سفارش سئو و بهینه سازی سایتسفارش سئو بعد از طراحی سایت مهم ترین قدم برای داشتن رتبه عالی در گوگل است. برای سفارش سئو سایت به هر سئو کار و یا شرکت سئو سایت باید نکاتی را مد نظر داشته باشید. در ادامه مواردی که هنگام سفارش سئو باید به آن توجه کنید را بررسی میکنیم.

نکته ای که باید همیشه در سفارش سئو سایت در نظر داشته باشید این است که سئو کار شما همیشه و همیشه کار سئو را برای شما انجام دهد و هیچ گاه از آن عقب نکشد.

زیرا سئو کردن سایت کاری همیشگی است و اگر مدتی کارهای سئو انجام نشود رتبه سایت با مشکل مواجه خواهد شد.

سفارش سئو : استفاده از ابزار سئو سایت

 

سفارش سئو : استفاده از ابزار سئو سایت

 

زمانی که شما به یک سئو کار و یا شرکتی سفارش سئو میدهید این افراد با استفاده از ابزارهایی باید شرایط سایت و کلمه کلیدی که شما برای سایتتان انتخاب کرده اید را بررسی کنند. استفاده از این ابزارها ضروری است و میتوانند اطلاعات دقیقی از طریق آنها به دست آورند.بسیاری از ابزارهای مختلف جستجوگرها  وجود دارد

که می تواند در جنبه های مختلف سئو به شما کمک کند. از ابزارهایی که برای بهینه سازی سایت وجود دارد باید به طور مداوم مورد استفاده و بررسی قرار بگیرد.

•  استفاده از کیورد پلنر
• استفاده از سرچ کنسول گوگل

 

 استفاده از کیورد پلنر

برای سفارش سئو دانستن اینکه کدام کلمات کلیدی را می خواهید هدف گذاری کنید می تواند به شما کمک کند. برای این کار باید از کیورد پلنر استفاده کنید. این مرحله را برای بسیاری از موارد دیگر در سه بخش بعدی (ایجاد محتوا و پیوند به عقب ، مهمترین آنها) قرار می دهد.

استفاده از سرچ کنسول گوگل

شما باید دوبار بررسی کنید که Google سایت شما را ایندکس می کند ، به این معنی که آنها وب سایت شما را خزنده می کنند و به همین دلیل در SERP ها ظاهر می شوید. برای بررسی این موضوع ، به حساب Google Webmaster Tools خود مراجعه کرده و روی برگه «فهرست Google» کلیک کنید تا تعداد کل صفحات Google فهرست شده را ببینید. اطمینان حاصل کنید که درست باشد.

سفارش سئو : بررسی سئو داخلی و خارجی

 

سفارش سئو : بررسی سئو داخلی و خارجی

 

سئو سایت بر دو نوع سئو داخلی و سئو خارجی است. این دو سئو بدون یکدیگر معنایی ندارند و تکمیل کننده یکدیگر هستند. شما بدون داشتن سئو داخلی خوب نمیتوانید تاثیرات سئو خارجی را ببینید. همچنین اگر بر روی سئو خارجی خود به خوبی کار کنید اما سئو داخلی مناسبی نداشته باشید نتیجه ای نخواهید گرفت.

• سئو سایت داخلی
• سئو سایت خارجی

سئو سایت داخلی

سئو دخلی یعنی تمامی موارد اعم از : محتوای مناسب، بک لینک های با کیفیت، بهینه سازی تصاویر، رعایت درست متا تگ ها است.

  • محتوای مناسب یعنی هم از لحاظ کیفیت و هم از لحاظ تعداد کاراکتر خوب باشد.
  • بک لینک هایی که میگیرید باید هم با آتوریتی بالا باشند و هم فالو باشند. بهتر است از سایت های معتبر بک لینک های خود را دریافت کنید.
  • بهینه سازی تصاویر یعنی از لحاط سایز و حجم عکس باید میزان مناسبی باشد. زمانی که آدرس دامنه خود در gtmetrix وارد میکنید اگر سایز و حجم تصاویر مناسب نباشدبه شما اخظار خواهد داد.
  • تگ هایی که در سایت وجود دارد مانند متا تگ توضیحات و تگ alt و تگ عنوان سئو باید بهینه باشند.

۱. تولید محتوای با کیفیت

شما می خواهید به طور مداوم مطالب عالی را ارائه دهید. این نه تنها گزینه های بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد تا گوگل وب سایت شما را فهرست بندی کند ، بلکه به نشان دادن اعتبار کمک می کند و راهی برای مشارکت برای خوانندگان می کند. با مقالات با کیفیت بالا ، ریتم خوبی را شروع کنید. این کارهایی است که در ابتدا باید انجام دهید.

هنگامی که یک تیم با محتوای خوب داشته باشید و برنامه ریزی خود را انجام دهید ، می توانید واقعاً مطالب خود را به سطح بعدی بیاورید. این شامل ایجاد personas برای درک بهتر مخاطبان خود ، نوشتن بر روی کلمات کلیدی / مباحث پرطرفدار و پیشرفت بیشتر با اینفوگرافیک ، مصاحبه ، فیلم و سایر موارد می باشد.

همانطور که ممکن است متوجه شده باشید ، همه اولویت های اصلی شما برای سئو مربوط به کارهای درون صفحه است. Google Analytics و Google Webmaster Tools را تنظیم کنید.
اگرچه ممکن است بلافاصله از آن استفاده نکنید ، اما برای فهرست بندی سریع و دقیق ، راه اندازی این ابزارها بسیار مهم است. بهبود محتوا می تواند به استحکام وب سایت شما کمک کند.

برای بهبود محتوا سایت خود باید بدانید کاربران بیشتر چه مواردی را جستجو میکنند، چه هدف هایی دارند. شما میتوانید خود را به جای مخاطبین خود بگذارید با اینکار بهتر میتوانید نتیجه بگیرید و مطالبی که افراد به دنبال آن هستند را منتشر کنید.

هرچه محتوای بهتر و قوی تری داشته باشید شانس بالاتری برای جذب مخاطبان خواهید داشت شما میتوانید مقاله دیگر ما در زمینه “بهبود محتوا ” را نیز برای اطلاعات بیشتر مطالعه کنید.

۲.گرفتن بک لینک مناسب

سئو سایت تنها گرفتن بک لینک رایگان نیست بلکه مربوط به خوانندگان است. ابتدا بر ایجاد روابط ، محتوای با کیفیت و درک مخاطبان خود تمرکز کنید.
۳.بهینه سازی تصاویر
تصاویری که در سایت استفاده میشود باید از لحاظ حجم و اندازه کوچک باشد برای اینکه از حجم و اندازه تصاویر مطمئن باشید میتوانید سرعت سایت را با استفاده از GTmetrix امتحان کنید. عکس ها مهم ترین عامل در کندی سرعت سایت هستند.

۴.رعایت متا تگ ها

تمامی مطالبی که در سایت ها منتشر میشوند باید دارای یک تگ H1 باشند و ما بقی تگ ها با توجه به استفاده شدن کلمات کلیدی در جای مناسب خود قرار گیرند. شما همیشه یک تگ H1 دارید که آن هم عنوان سایت شما است و جای دیگری نباید از این تگ استفاده کنید. اما برای سر تیتر های دیگر خود میتوانید از تگ های H1 تا H6  در جای مناسب خود استفاده کنید.

سئو سایت خارجی

سئو خارجی یعنی بعد از اینکه سئو داخلی خوب و مناسبی داشتیم باید بر روی گرفتن بک لینک با آتوریتی بالا تمرکز کنیم. بک لینک های با کیفیت میتوانند رتبه بندی سئو سایت را اقزایش دهند. میتوان در انجمن ها، وبلاگ ها یا به صورت کامنت گذاری بک لینک را دریافت کرد.

 

سفارش سئو : ریسپانسیو بودن سایت

 

سفارش سئو : ریسپانسیو بودن سایت

 

در گذشته ممکن است چنین اولویتی نبوده باشد ، اما سازگاری با موبایل بسیار مهم است. طبق گفته های گوگل ، اکنون تعداد جستجوهای بیشتری روی موبایل انجام می شود تا روی دسک تاپ ، بنابراین باید مطمئن شوید که سایت شما در صفحه کوچک خوب به نظر می رسد. بزرگترین و ابتدایی ترین روش برای انجام این کار از طریق یک طراحی پاسخگو است.

ریسپانسیو بودن یک سایت عامل مهمی در سئو سایت به شمار میرود و حتما از ابتدای کار باید از طراح خود بخواهید که این ویژگی را برای سایت شما رعات کند.

در صورت ریسپانسیو نبودن سایت رتبه سئو سایت شما افت خواهد کرد. این قابلیت ریسپانسیو بودن از اهمیت زیادی برخوردار است.

 

بررسی سئو محلی

 

بررسی سئو محلی

 

اگر یک کسب‌وکار محلی دارید، مانند یک مغازه یا افرادی که به طور مرتب از دفتر شما دیدن می‌کنند، بهینه‌سازی وب سایت تان در مورد این است که مطمئن شوید مردم می‌توانند شما را در جستجوهای گوگلی پیدا کنند.

هر چه زودتر حسابهای جستجوی محلی را بهتر تنظیم کنید. این امر قطعاً بیشتر در اولویت کار است اگر شما یک مشاغل محلی دارید که می خواهید مشتریان محلی را جذب کنید انجام این کار بسیار آسان است که هر نوع شرکتی باید در اسرع وقت درگیر  سئو محلی شود.

ایجاد برچسب عنوان

زمانی که مطالبی را منتشر کردید ، احتمالاً هر عنوانی را که می خواستید نوشتید، اما در نهایت باید برگردید و برچسب های عنوان خود را بهینه کنید. این به شما کمک می کند صفحات خود را طبقه بندی کنید و مطمئن شوید که افراد را به صفحات مناسب ارسال می کنید.

 

بعد از اینکه متوجه شدید چه مواردی را هنگام سفارش سئو باید به آنها توجه کنید حال این سوال پیش می آید که به کجا سفارش سئو سایت دهیم؟

 

شما با جستجوی کلماتی چون: سئو سایت، سفارش سئو، سفارش سئو سایت، شرکت سئو سایت میتوانید بهترین شرکت هایی را که در این امر کارآمد هستند پیدا کنید و با بررسی موارد گفته شده در بالا، شرکتی که بتواند برایتان سئو خوب با قیمت مناسبی انجام دهد را پیدا و انتخاب کنید.

 

شما میتوانید در صورت حاصل شدن نتیجه مثبت هزینه را پرداخت کنید البته باید این نکته را در قرارداد ذکر کنید تا بعدا دچار مشکل نشوید.

 

بررسی قیمت سئو سایت

 

بررسی قیمت سئو سایت

قیمت سئو سایت متفاوت است و هر سئو کار و یا شرکتی هزینه متغییری دریافت میکند. به دلیل زمان بر بودن سئو، متقابلا هزینه بالایی خواهد داشت.

اما بهتر است به این فکر کنید اگر شما در در صنعت خود در میان رقبایی که دارید بتوانید در بررسی الگوریتم گوگل در صفحه اول حضور داشته باشید درآمدی چندین برابر هزینه ای که بابت سئو پرداخت کرده اید دریافت خواهید کرد.

بنابراین با تحمل زمان و پرداخت هزینه ای در ابتدا  میتوانید به برترین سایت و شرکت در زمینه کاری خود بدل شوید. با سئو کردن سایت تازه متوجه میشوید که چقدر از رقبایتان عقب تر بوده اید و میبینید که چقدر سفارش برای شرکت شما به وجود می آید چون گوگل ایت شما را به عنوان سایت خوب و اصولی به کاربران نشان میدهد که دارای رتبه خوبی است.

درباره ی تندیس نیک پیکران

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + یازده =